Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 651 ggr
AEriksson
0

God förmiddag - Söndag 9/7

Så var det söndag…en lite tung söndag efter en runda i Helsinki i natt. God mat och gott att dricka gjorde att jag och sambo inte satt på tåget för rundt små timmarna på morgonen.

Det är tungt att festa och vara småbarnsföräldrar, barn står upp tidigt oavsätt om du är bakfull eller inte…. Gråter Fortfarande varmt som bara det i Helsinki, blåser lite mer idag och några moln.

Ha en strålande söndag

hhansenfishing.com
0

Känner med dej det är tungt ocg festa när man har hund också dom skall ju ut och rastas på morgonen och nu när det är ljust så tidigt vaknar dom också tidigt så när kl är 08.00 börjar min hund komma och knuffa och slicka på mina händer så det är bara att masa sej upp och gå ut oavsätt väder eller mående. det är som att ha en 3 åring konstant, som hela tiden skall ha uppmärksanhet och man måste hålla koll nästan hela tiden på dom, men samtidigt är det den bästa kompis man kan ha så man står järna ut med det man är ju inte bakfull varje dag och i bland kan det vara skönt att vara uppe tidigt och ut å gå oavsätt vad det är för väder. ha en bra resa AEriksson mvh Hasse

lunden
0

God kväll

Nyss hemkommen efter en ordentlig mekardag. Har flyttat hela servostyrningen från en civilsåld c303 till en grön tgb11….. Det tog lite tid men med lite jobb så har vi flyttat styrväxel, rattstång, servoenhet, ratt och hela pumpen med sina fästen från den ena till den andra bilen.. 

Nu e det dax för duschen och sängen för jag har ju inte fått semester än……

Var det någon här som cruísade på power big meet med en tgb11 i lördagskväll?? Såg en sån och en tgb30 där

Mvh Lasse Lunden