Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettkörning-tävlingar
Läst 746 ggr
putte
0

Kättilstorps träffen

Så då har man provat 13 bilen….. Körde fast, körde fast. Hum.. Med så många finneser, diffar å portaler mm. Jo vist e den kul att köra. Bara smidigheten över hinder, runt träd å stenar. Men, gammla GMC 6x6 -43 utan portaler å spärrar va nog roligare. Åtminståne manligare.

Hur hade ni andra det som vad på träffen för körupplevelser? För ni vad väl på plats?

Putte// (13 bil med SJ pall på ramen med kammonät)

omega24v
0

Jävulskt avundsjuk…

Erik, Nässjö

putte
0

Så då va en hemkommen från "after mud". Som sedvanligt så e de ju ett riktigt stort party på kvällen. De blev ju lika trevligt som vanligt. Mycke öl å musik. Alla pratar om sina goa bravader som hänt under dagen. Endel kanske kört sönder men de e ju gkömmnt för kvällen. Hoppas att alla som varigt på träffen har haft en underbar körning. Lr bara sett på när andra roat sej. Kanske de har väkt ett eget intresse för en egen bil. Annars kanske man fick lite nya ideer om ombyggnad på bilen. Vem vet?

Mvh// putte (TG 1314)

danneape
0

Hur många av oss här på forumet var där?

Jag var där med min 11 bil med stickers på dörrarna och mudzilladäck under,, Skrattande

lite dåligt med lera jämfört med de två föregående åren bara,,

men en fin helg!!

och,,, ja jag körde fast jag med,,, fast inte i leran utan en brant backe,, med ett träd emot reservhjulet så det var stopp åt bägge håll.

//danne