Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettmaterial-delar
Läst 2034 ggr
Lars
0

Passande Tändningslås ?

Hej

Jag behöver byta tändningslåset på min 903:a , vet någon om det finns ett för valpen passande tändningslås på t.ex Biltema?

Kul att forumet kommit igång igen!

/Lars

Dexxas
0
Pizza_DUDE
0

I en relaterad fråga; någon som vet var man kan få tag på ett tändningslås till en c303? Mitt stannar inte när man vrider på nyckeln, utan fortsätter runt.. Om man drar hårt.. Så varje gång nån annan lånar bilen, så har låset glidit runt lite till… :(

Dexxas
0
Lars
0

Vet du om det är något speciellt Bosch-lås jag bör välja, eller är det något standard lås?

Dexxas
0
egil
0

Inlägget borttaget av skribenten i protest mot oväntad, oanmäld och oönskad reklam

Lars
0

Tackar för tipsen!

Pizza_DUDE
0

Tack för tipset, Dexxas.. Låter mycket enklare än att byta det… :)

grym
0

köpte en från elfa, men den var aningens liten i hålet så man fick svarva till en bussing mellan hål och nyckelströmbrytare, annars funkar den bra

volvo_viking
0

Vart köper man Boschlås?

//Janne

egil
0

Inlägget borttaget av skribenten i protest mot oväntad, oanmäld och oönskad reklam

Mikael D
0

Varför inte köpa originallåset. Genuine Classic parts har låset till det schantila priset 536 kr. Reservdelsnummret är 238762. Jag kan rekommendera att ni tittar på vad de har för reservdelar till valpen.

egil
0