Bildgalleri
Vore det inte roligt att göra ett galleri med bilder av alla olika modeller som diskuteras här? Om vi får ihop bilder av så många modeller som möjligt skulle jag kunna göra en artikel av det och infoga bilderna tillsammans med modellbeteckningarna.
Vänliga hälsningar
Niklas
vore mycket kul, något exra kul vore bilder på insidan och udda tillbehör och ombyggnader :-)
tror att det även höjer kvaliten på diskusionerna då oinvigda lättare kan se vad det handlar om
Precis, det var för nytillkomna jag framför allt tänkte att det kunde vara roligt.
Vänliga hälsningar
Niklas
Om ni som vill ha med bilder galleriet lägger in dem i kommentarer här nedan, kan jag sätta ihop det när det har kommit tillräckligt många.
Vänliga hälsningar
Niklas
Inlägget borttaget av skribenten i protest mot oväntad, oanmäld och oönskad reklam

Skulle man inte kunna göra ett sådant galleri att var och en kan skapa ett eget galleri (typ som en egen katalog) och där lägga sina egna bilder? Kan rita hur jag menar…
Blir det dåligt/krångligt?
Mitt eget galleri ser ut såhär,
http://www.mickeliten.com/gallery/
PHPGallery eller vad tusan det heter… du vet säkert vad det är Niklas.
Tycker nåt i den stilen skulle vara smidigt.
Men det kanske inte är så "bara" att tillverka ett galleri?
Micke
#4: Just så. Gärna lite större bilder, omkring 600 pixlar breda eller större kanske är bra. Du skickade information om modellbeteckningen i ett meddelande. Övriga får gärna skriva den i kommentaren med bilden.
#5: Det kommer en enkel albumfunktion här så småningom. Jag tänkte att fördelen med att lägga upp det som artikel är att vi är oberoende av att länkade sajter finns kvar och att vi kan anstränga oss för att få rätt beteckning på rätt bil. En nytillkommen ska kunna titta efter en modellbeteckning och se hur den ser ut eller vice versa.
Vänliga hälsningar
Niklas