Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-ej-valprelaterat
Läst 716 ggr
wodger
0

godmorgon 060810

Ännu en dag…………..

*zzzzzzzzzzz*

…jag vill hem och sova………..

Chrilled
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Sol och vackert i Tranås idag! 3 veckor snart avklarade efter semestern varav 2 riktit tuffa då jag sitter själv på en plats det normalt behövs 3 persFundersam Några övertidstimmar har det ju blivit… Det blir bättre nästa vecka då min late kollega kommer tillbaka, hoppas jag…Flört Jag är riktigt sugen på att ge mig ut en sväng och åka med 11an nu, den har stått aldeles för länge för att det ska vara hälsosamt både för mig och bilen… Jaja, det reder väl sig som såsen sa. En back pilsner och en grillad ryggbiff på det här…

/Chrille

omega24v
0

Morrn! Humöret är väl inte direkt kass idag, trots att jag inte kunde få bilen färdig för besiktning igår. Jag har jobbat häcken av mig de senaste veckorna och att inte ha haft semester den finaste sommaren på över hundra år gör så klart sitt till att jag är rejält trött. Så det måhända var lika bra som skedde, annars hade det väl blivit nån rulltårta på Cooperfestivalen eller somnat och kört i diket, eller nåt.

Pekar på www.poff.org, som har en massa filmer med offroadkörning. Den längsta är timslång och det är trevlig underhållning! Norrlänningarna är inte fega att köra. En elvaelva figurerar en del. Killen verkar ha hängt med fel gäng, för han hänger mest i bogservajern bakom nån av de andra, medan Trelleborgarna agerar ler-vispar.

Erik, Nässjö

wodger
0

Hahaha….mindes just när jag laddade ner en av filmerna för ca 1 år sen, satan va mina kollegor svor över internet att det var så segt! Vågade inte säga att det va jag som laddade film förrän jag var klar…….det tog nästan en dag att få hem filmen!

Cool

omega24v
0

#3 *s* Jo, det kan bli segt i röret.

Killen i den orangea Willysen är skön. Helskotta vad envis han är när han ska upp för vallen där i diket. Tar sats så han studsar och nästan slår över… Åsså när han står å hjular med alla fyra, tvärstill och leran sprutar som fyra fontäner. Kommentaren när hjulen stannat var nånting i stil med "Fan, inga regnkläder. Nu är jag blöt i arslet!"

wodger
0

Dom gamla reklamfilmerna med Villy´s e sköna!

Och Unimog sen då!

Hemlis

AEriksson
0

#2 Har lagt in den bland länkarna på VolvoValp