Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: övrigt-valprelaterat
Läst 1368 ggr
D110
0

PRIS BILD PÅ TGB13 AMBULANS

Har hittat en tgb13 abulans för 25000kr såg fin ut på bild  ca.1800mil som är  bes o körklar är detta ett klipp eller tror ni man kan få tag på en biligare. mvh d110

rp45560
0

bra pris enligt min uppfattning

D110
0

OKej de kommer nog bli en affär blev så insperad av omega 24 bilderGlad

omega24v
0

Min kostade mig 20 inklusive moms på auktion, ett antal tusenlappar har följt med hemtransport, besiktning som lätt lastbil, byte av damasker och diverse pill med bromsar. Det är väl de utgifter man bör räkna med MINST, sen att jag byggt om och knopat med min, det är ju mitt eget fel… :) Är bara allt fungerande, i ordning och åtminstone civilreggat och kontrollbesiktigat, bör 25 vara rimligt, helt klart. Reggat som lätt lastbil är enligt min mening värt fem tusen till.

Kolla, förutom allt annat mekaniskt, att det inte är fukt i skåpet. Under golvmattan i min var det GENOMBLÖTT, tack vare en läckande taklucka.

Erik, Nässjö

T-80
0

Visst var det fina bilder, har lite svårt att se skillnad på omega24v´s tgb-13 och en tgb-20 bara. med ett sånt hus på flaket kan man åka ut på långresor jorden runt..Räcka ut tungan

D110
0

Skrattande

omega24v
0

Haru tjacka´ kärran än? Flört

Erik, Nässjö

D110
0

Va kolla på den . svår startadOskyldig  Läckande damasker (löjligtfel kanske)Ettan växel hoppade ur hela tiden.(inte roligt) reservhjul saknades,2 av däcken var ca 20% kvar.mm  De kändes inte rätt inget köp härGråter mvh d110