Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettteknik
Läst 800 ggr
D110
0

o.b.s se hitt promblem

Är den någon mer här på forumet som har promblem med sin sida jag får inte uppdaterat när jag har gort ett inlägg på min sida längre.De blir inte heller någon fettare stil om den någon som svarat på ett inlägg där man har skrivit Fundersam

gusten
0

Om du menar din undersökning om man har gjort lumpen så vill den inte funka som den ska ibland. Sedan så står det ibalnd "Logga in" även efter jag har gjort detta för att besöka forumet. Då jag bara provade för att se vad som skulle hända om jag loggade in igen så fick jag svaret "Du är redan inloggad". Jag har haft problemet tidigare för ca ett halvår sedan och påtalade detta för dåvarande moderator på forumet som svarade att han bollar frågan vidare till de ansvariga för driften. Inloggnings problemet dök upp igen för några veckor sedan. Påpekade det till ansvarig men fick inget svar tillbaka och problemet uppkommer lite titt som tätt fortfarande….. /GustenCool

D110
0

NEJ de är alla inlägg jag skriver de ploppar inte upp på min sida bara dom gamla inlägg blir fett still när någon skriver  men jag väntar på svar av a-eriksson Glad

D110
0

forumet kanske på väg att krascha Oskyldig nej men finns de risk att de skulle kunna göra de?

T-80
0

Nej jag har då inga större "promblem" med varken "fett" eller nått annat..Flört Om man inte räknar den lättare cp-skadan då.. (Ofrivilliga tuppjuck i höftrakten)

T-80
0

Det är i alla fall den bästa "rubriken" hitills…

Edit: Finns inget annat ens i närheten…

Edit2: jag blir så glad när jag ser den..

D110
0

#5 ??????Oskyldig

T-80
0

#6 Det är nog bäst så…

D110
0

#7 VA FundersamOskyldigGlad