Logga in, så går det läsa
Skrivet som rubrik, eftersom det skall gå att läsa i forumkolumnen direkt.
Vid vissa tillfällen när det inte gått att läsa foruminläggen direkt, har det gått att göra det efter inloggning. Igår kväll kunde jag inte lägga in bilder på min sida, men det vet jag inte om det gör nu.
Erik, Nässjö

Samma sak hände mig nyss. Utan inloggning -> fick felmeddelande, efter inloggning inga problem. Hm, det händer ofta att det blir fel på forumet. Mycket barnsjukdomar? /Gusten

Men vad är det som gör att det inte går ladda upp bilder? Nån som kan nåt knep att komma förbi det? Det går ju när man gör inlägg på forumet, men i mitt fotoalbum är det bomstopp.
Erik, Nässjö

Jag lyckades ladda upp en bild precis, inga problem alls. Däremot har den där listan på vilka inlägg jag gjort försvunnit på min sida.
/Chrille

samma här, listan me gjorda inlägg har fått ben.
//jocke

min med

Kollade min lista nyss; borta. Kanske ansvariga för forumet kunde komma med en förklaring? Yoooo-hoooooo!!!!
*Bus-vissling!!* /Gusten
Hejsan
Det är stora problem med driften just nu, några mer detaljer har jag inte just nu.
Mvh Andreas Eriksson
SajtVärd - VolvoValp

Jag är ganska säker på att vi nu har lyckats komma tillrätta med de jobbigaste problemen vi brottats med den senaste tiden. Inte minst att sajten periodvis känts väldigt långsam.
Den lista över diskussionstrådar man varit aktiv som brukar finnas på den egna sidan har vi tillfälligt kommenterat bort för att allting annat ska fungera så bra som möjligt. Vi kommer att lägga tillbaka den så snart vi kan.
Mvh // Staffan

@ AEriksson & Staffan
Bra att ni svarar. Som vanlig "användare" fattar i alla fall jag inte mycket om hur dessa fel uppkommer. Alltid bra med info så att man får besked osv. Creds till er, keep comin' med info. Hälsn Gusten