Jag har skickat den till dem som har frågat vad som händer.
Vänliga hälsningar
Niklas

Tack Egil för ditt idoga intresse, utan dig vore valplivet torftigt.
Lasse

Haha vad nu? tönt-egil. ;)))

Jag tycker att det är synd att du gör så här Egil. Vem drabbar det? Alla Volvo valpintresserade.
Vänliga hälsningar
Niklas
B3 så?

Det här är den barnsligaste reaktion jag någonsin har sett på ett forum. Förstöra för >110 medlemman bara för man inte tål 2cm reklam.
Bottenrekord!
Haha vad nu? tönt-egil. ;)))

Hördu Mikal, töntig kan du va själv,,,,,,,,,,,
Eftersom man inte behöver varken hålla sig till ämnet eller ej heller respektera andras åsikter på detta forum så kommer jag att FOKUSera mig på min valp istället!! kommer att kika in lite då och då för att se om något vettigt/matnyttigt finns att hämta alt. bidra med. Jag är ju bara några dagar gammal på detta forum men anar en tendens till tristess hos några medlemmar!??
Är själv allergisk mot reklamavbrotten på tv (Kraftigare symptom med åren) samt på kvällstidningarnas webbvarianter som innehåller stor del reklam. Har även börjat använda Linux mest för att inte behöva StArTa Om burken så ofta men även pga. lite mircosoft-allergi.
Men i detta fallet med Google så märkte jag inte ens att reklamtexten fanns där…troligen för att jag var så inne på det här intressanta med volvovalpar.
PS. Vad har en människa gjort i sitt liv som inte ens törs uppge sin ålder på ett dylikt forum (tror det är ett decimalfel) DS
Återkommer när vettiga/nyttiga hundkex knapras i denna förs.

Ronny skruva inte upp dig nu för två centimeter reklam ;)