Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettstorvalpar-c300-serien
Läst 1111 ggr
Chrilled
0

INGEN SOM LETAR 13BIL? (BLOCKET ANNONS)

Detta måste väl vara väldigt billigt?

http://www.blocket.se/vi/9463594.htm?ca=14_s

T-80
0

Blir sugen men måste nog ändå avstå..Gråter

wodger
0

400 mil? Jisses! Läckert!

danneape
0

Den kunde man ju göra sig pengar på,,,

Extra chassie med axlar,, mums

//D

fredrik.s
0

dyrt som satan när man kan få en för 25000kr som är även är över pris

putte
0

Kanske e dyrt. Men…. Ett xtra shassi MED axlar jo de e ju värt ca 10 lappar. Svårsålt????? NEJ. Så då e ju bilen redan nere på 25tusen. Då e de genast bättre pris. 400 mil e lite, vist. Men ja köpte min för 20 000kr med 302,9 mil. Rostfri, underedsbehandlad men med kassa bromsar. Som kostade ca 800 kr att fixa. Hos  försälgarna så brukar priset ligga på ca 30 000kr pluss minus en 5tusing.

mvh///putte

fredrik.s
0

de va prisvärt putte. och bromsar är ju slit vara ju

lostmygun
0

För oss som inte bor på Gotland blir det lite problem med logistiken.

putte
0

#4 dyrt som satan när man kan få en för 25000kr som är även är över pris….

Funderar lite på din syn över priser på 13 bilar. Vart köper man "BILLIGA" 13 bilar? Vad är ett rimligt pris för en "lågmilare" för dej?

Trodde att jag hade bra koll på prisläget. mvh///putte

fredrik.s
0

jag vet en 13 bil för 25000kr som är en låg milare är du inresserad så kan jag kolla upp den om den kvar mvh fredrik.sGlad

putte
0

Som sagt va har jag redan en 13 bil. Skulle de va så att ja behöver en till så e ju priset 20000 kr för mej redan bestämt. Okej bromsar behöver lite översyn. Men sej den som stått i mobbföråd som inte behöver de. Min bil är en såkallad Gottlandsbil.

Men hur många bilar har mätarställning UNDER 500mil?

mvh//putte

KIMZ
0

Hej Fredrik!

Jag är intresserad av 13bilen. Söker en lågmilare, helst en med lösflaksystemet. Tung bil går bra.

fredrik.s
0

DE FINNS EN PÅ BLOCKET I STOCHOLMS LÄN DEN HAR INGEN HJUL PÅ TAKET HAN BEGÄR 39000- I ANNONSEN MEN  MED HAN SLÄPER DEN 25000KR VSA KOLLA OM DEN KVAR