Valpen ska bort
Nu är beslutet taget på allvar, Valpen ska skickas iväg till förmån för portaler som kan köras sönder istället. Så om det ät någon som känner någon, som har en farbror, som i sin tur har en känner en vars systers man är sugen på en Valp, så är det bara att höra av sig, eller om intresse finns på närmare håll. Så nu är planen att en TGB11:a ska inhandlas, sedan skall den i sin tur få bli en 1111 är det tänkt. Iallafall ska det monteras båge innuti skåpet, samt så ska jag komma på nått så man kan lyfta av hela skåpet och sedan montera tillbaka det.
Så om det finns intresse för en valp så är det bara att höra av sig!!!!!!
Och självfallet är är det inte som en sådan där stadsjeep som aldrig har sett lera, utan jag har provat ett par gånger om jag ska vara ärlig, dock utan några större komplikationer
Fin bild vad har du lyckets med på den då, var det ett medvetet test eller otur?

körde ner för slänten i bakgrumden och råkade köra på en stubbe och kanade sen ner i diket, höger fram låg i en liten bäck och vänster bak va i luften som man kan se. Men gick mycket smidigt att backa ur diket då jag fick lite draghjälp av kompisen. Men den låg inte på sidan eller någonting sådant, utan det lutade bara som faen, som man kan se om man kikar på fotsteget under sidodörren. Men vi ska alla göra våra misstag någon gång, oftast inträffar dem när man allra minst vill eller får köra fast. Typ mitt inne i stan som detta var, om man kan kalla Byttorp staden, men det tycker jag….
//jocke
ja typiskt att oturen skall vara framme vid sånna ställen det käns altid lite pinsamt och köra fast spesielt i en stad eller by. drog själv ut i diket i vintras när jag skulle åka och dra loss en kompis som fastnat i snön en natt, plogbilen hadde tryckt snöbrinkarna och det såg ut som om vägen var bredare än den var så det skar ner i diket kl 02 på natten, med åker på andra sidan och ca 80 m till närmsta träd på andra sidan att fästa vinchen i då svor man bra och skämdes när kompisen ringde och undrade var man var, jag kom upp efter 2 timars trixande i snön kom jag åt trädet på andra sidan och kunde dra mej upp,så kompisen fick vänta en stund innan jag kunde dra loss han, jag var bara glad att det var på natten så ingen såg mej när valpen stog och tuggade snö med shoken utdragen så hjulen kunde sno medan jag själv stog bravid och stoppade granris under hjulen efter den tuggade sej bakåt inge kul då men kul att minnas, fast man får en känga av polarna när det kommer på tal. lycka till med försäljningen den ser ut att vara i fint skick mvh hasse