Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettkörning-tävlingar
Läst 651 ggr
Staffan
0

Möjlighet att testköra?

Finns det något sätt att gå tillvga på om man skulle vilja provköra en valp? Jag tycker att det ser riktigt skoj ut!

Glad

Mvh // Staffan

whistler
0

Skriv var du befinner dig geografiskt, så finns det säkert någon vänligt sinnad själ som kan hjälpa dig

Kjelle69
0

Ladda ner TGB simulatorn från http://mtec.hostname.nu 

Räcka ut tungan

Staffan
0

Jag bor i stockholm men har inget emot att sticka iväg på en lite längre utflykt för en sådan här sak… :)

Har svårt att tro att det går att jämföra med verkligheten…

// staffan

Kjelle69
0

Nästan som på riktigt :-)

whistler
0

nja, det är ju en bra bit, men har du vägarna förbi Helsingborg någon gång så står min 13 bil till ditt förfogande

Staffan
0

Hehe, lova inte för mycket nu. Det händer faktiskt att jag har vägarna förbi Helsingborg… :)

Kan man köra året runt?

// staffan

whistler
0

Nja, här är ju inget körområde i närheten, så det får ju bli onroad, men annars ska det inte vara något problem

drolsson
0

Jag tycker att du ska komma på en träff, så kan du se vad bilarna kan göra och säkert ta en lite provtur och då i dess rätta miljö.

Jag ställer upp. 

MVH DR

C303_thomas
0

Kom hem till mig nån dag. Bor i Vallentuna. Vi tar en fika och en skogstur av greenlaningkaraktär.

Thomas Furuvik

/TF

Staffan
0

#7 (whistler)

Tack för erbjudandet! Jag säger till nästa gång jag har vägarna förbi i Helsingborg.

#8 (drolsson)

Hålls dessa träffar ofta? Vem är det som brukar arrangera dem?

#9 (c303_thomas)

An offer I can't refuse! Och inte så långt borta heller. Jag tar kontakt med dig via ett privat meddelande så kan vi se om vi hittar en tid som passar oss båda!

Tack för alla erbjudanden -
det här ser jag fram emot!

Glad

Mvh // Staffan

lasse.old
0

Bor i Huddinge och välkommnar dig till en provkörning om du vill. Jag har en 202:a av 81 år modell. Du når mig på tel: 0708-805413. Lasse

Staffan
0

Hehe, snart har jag hela hösten uppbokad… Skrattande

Var någonstans i Huddinge brukar du köra?

// staffan