instruktionsbok...?
Hej, nån som vill dela med sig av instruktionsbok till C202?? Behöver bara av rent allmänintresse.
Undrar också om nån har goda råd om breddning av drivaxlar (spacerplattor) hur mycket vågar man bredda dessa axlar innan det inte vill hålla mer??
mvh johannes
Jag ställer mej gärna på kö för en sådan också. Sedan om någon har skisser/manualer/scheman som beskriver hur elkablar/slangar för 4wd av/på skall vara inkopplade så vore jag väldigt tacksam. Den som har haft min C202a innan har inte kopplat ihop det rätt så just nu är det bara 4wd som gäller…
jag med
Dessa manualer verkar vara svåra att få tag i….
jo det verkar så :(
Jag använde en timma idag på de flesta sökmotorerna med att hitta en elektronisk version till C202, men ack… hittade massa för 903 och 303 men inget på 202, skumt det måste ju finnas !!
Jag hittade flera som sålde hela bilar med manualen med, någon som äger en C202 bör ju ha en, gäller bara att få personen till att scanna och lägga ut det.
Mvh Andreas
Har också sökt igenom hela internet känns det som utan resultat..som sagt vi får hoppas att det finns någon vänlig skäl som sitter på en bok som kan kopiera/scanna den åt oss andra. Mvh Fredrik
Det omöjliga har hänt, jag har lyckats få tag i en elektronisk kopia på instruktionsboken till C202:an. Det är en komplett bok samt elschema. Jag vet inte begränsningarna på hur stora filer man kan lägga till i detta forum men jag chansar att bifoga dom! 
Nästa fil
Sista filen. Hoppas att det är fler där ute som har hjälp av dessa.
Glömde del 3, men här är den.
Kanon Lindberg !!!!
Jag skall checka och se om vi inte kan få en plats för dessa på sajten, detta är viktig information.
Mvh Andreas Eriksson

Tack tack tack….

jag har två bitar av servisehandboken i pdf dessa är
Servicehandbok Lastvagnar Avd 1(12) Smörjning C202
Lastvagnar Avd 1(12) Smörjning C202
Klas
Är väldigt intresserade av dessa, lägg gärna upp dom på forumet för oss andra!

det finns väl på www.terrängbil.net tror jag

fel av mig www.terrangbil.net ska det vara