Bilder på inredningar.
Hej på er alla!
Jag skulle uppskatta om ni hade lust att lägga in lite bilder på inredningar, egna eller andras, och skriva vad de tillhör för bil. De ända bilder jag sett hittils är tagna genom förardörren så man ser knappt nått alls. Gärna lite bilder på motorrummet och så också, även här skriv vad det är för spis och vad den sitter i för maskin.
Tack på förhand!!
Trevlig helg!
Samma här. Trevligt med lite inspration från andras projekt. Under tiden hittade jag detta som verkar OK…
http://www.ki7xh.com/camper.htm
///opj

Tack defender!!!
Sitter kylaren under bilen???
Tjena Andersson. kylan sitter under bilen, smidigt med motorhuven ine bilen man behöver aldrig gå ut och bli blöt när de rengnar
Tjena Trond… Tuffa grabbar kör öppet
Jeg kjører åpent fra 2. april til 18 september.
Er bara tuff om sommaren

Jag la lite bilder på min TGB11/C303 inredning i mitt fotoalbum här på focus (kanon fint att man kan lägga in bilder)…så får du se hur en sån kan se ut…nu var det lite ostädat med reservkardan i låda m.m och batteri laddaren framme då jag gjorde månadens underhåll av batterier och varmkörning.

Tack sos!!!
Det var riktigt bra bilder! Ser ut att vara i bra skick din kärra. Fan va kul det är när folk är trevliga och hjälpsamma. Tusen tack igen för bra bilder.
Nu är jag riktigt sugen! 

hej mikal hur kunde du sälja den fina bilen den är ju i topp skick

Ja du DEFENDER, jag funderade av och an men till slut bestämde
jag mig för att sälja den för att kunna köpa en motorcykel.
Men jag rustade verkligen upp den till bra skick under tiden
som jag hade den.
Synd bara att han som köpte den inte var en entusiast utan
bara skulle ha den till att plocka bär. 
MVH Micke
#21 motor cyklen var fin men volvo valpen hade en själ
kör försiktigt med mc mvh defender

Snart inser du mikal att valpen gav dig mer glädje och säljer den där plastraketen till förmån för en valp igen ;) Jag sålde min för att få råd till min nya leksak och har inte ångrat mig än iaf!
Ta det lungt nu när våren kommer, det dära rullgruset i kanterna bjuder på otäcka överaskningar, för att inte tala om när vägverket häller ut sitt j*vla oljegrus, då kan det bli intressant! Man skulle ha råd till både och för visst saknar man hojen, blir inte riktigt samma fartkänsla i valpen ;o)

Ja du Chrilled, vem vet. Det kan mycket väl hända att jag
säljer den och köper en Valp igen. Gillar fortfarande Valpar. :-)
Fin motorcykel du hade. 

Rysligt dyrt att försäkra de där bara, hade det inte varit för det så hade jag haft den kvar.
LF skulle ha 47.000 och Tennant 8000 för helförsäkring/år, lite skillnad! Ett tips till dig är att kontakta Tennant försäkringar. De var från början specialicerade på MC men i dag försäkrar de allt, du får grym rabatt på mc-försäkringen om du har din hemförsäkring hos dom.
Är det en GSXR 750? Kanonfin den med!

Ja jäklar vilken skillnad.
Det är ju synd att det är så dyrt med försäkring.
Ja det är en GSXR 750. Väntar bara på att snön ska smälta. ;-)

Hade en Yamaha FZR1000 i början på 90-talet, 148Hk och 230kg…man lättade från sadeln av fartvinden…kul men vansinnigt 

Ja jäklar vilken skillnad.
Det är ju synd att det är så dyrt med försäkring.
Ja det är en GSXR 750. Väntar bara på att snön ska smälta. ;-)

Jag har en jobbarkompis som åkte FZR1000 -92a, 93a nånting samtidigt som jag hade CBRen, Han bokstavligt talat klöv ett rådjur på mitten med den, en del på vardera sida av vägen
. Enorm tur att han inte skadade sig, han trillade inte ens men cykeln var inte mycket att ha efter det. Jag körde den ett par gånger, gick som tusan, fint vrid i de där 1000 kubikarna.
micke sälg och köp en enduro så har du lite off road filing kvar
sen undrar jag hur fan ni gör för att inte få så långa skrifter till höger mina inlägg drar ju ut så långt att man lär skrolla i sid led för att läsa den irriterande eller hur
hum nu fick det plats på samma rad antal
Baksäte i skåpet VILKEN LYX!!! (vill ja ha)
Finns de någon som har bilder på riktigt baksätte i ur valpen

Bild på min radiovalp 9033. Batterilådan mitt på golvet har jag tagit bort. (Det får finnas gränser på hur orginal en bil måste vara). Mycket skråp i bilen här, men har ingen annan bild tillgänglig just nu. Norsk tältkamin är väl inte heller orginal , men den kan man ju bära ut. Tre säten på vardera sida. Dessutom skall det finnas ytterligare två säten bak monterade som nedfällbara säten på mellanväggen bak. Ett på vardera sida. Det ger totalt 10 sittplatser i Valpen. Vem har flest sittplatser inskrivna i sitt registreringsbevis? Jag har bara 1+4.

Det var en högtflygande valp 
#41 Det samma var det på min sista Valp, tre på varje sida bak, sedan hade jag stolar som fäldes ner på respektive sida av motorn plus förare och passagerare fram, detta default från försvaret.
Nu blir det nio stycken plus förare och det stog garanterat inte det i regg pappren, men jag fick aldrig någon klagan från VV eller på besiktningen.
#40 Du måste väll få värdens bastu värme när du tänder eld i ved kaminen gott på vintern när man tar sig ett dop i sjön

Från en annan iForum sajt såg jag det här med Valpar och då kunde jag givetvis inte låta bli att titta in. Jag tänkte bara bidra med några bilder som är 40 år gamla. Dom är tagna när vi gjorde ROK1 på SignS och 9033orna var nya.
Personligen hade jag också en av dom första 903:orna som kom till S1 för speciella rekogiseringsuppdrag. Mycket trevlig bil att köra och så otroligt olikt 912:orna.

#44 och #45 Tack för att du delar med dig av dessa
Mvh Andreas Eriksson

Fina bilder Roolaid!

Jag tänkte liva upp tråden igen för att jag har lagt
in någon ny bild på inredningen i min föredetta Valp.
Häls häls,
Micke.

Hmm stavar som en kråka också! Ledsen för det!

Ja´ tyck´ den ser frän ut!

tackar ! jag har andra bilder på hur den ser ut i dag då jag lackat om den numera men de gick inte att få till de. det var fel format eller vad det var. å jag e ingen hacker jag har fullt upp med att bara få i gång datorn. *L*

Hehe, då är vi två. Men efter att ha svurit ett par kilo faan och några liter jävlar så har jag lurat ut hur man bär sig åt.
Öppna bilden i paint. Spara bilden i nytt namn om du vill behålla ursprungsbilden orörd. Gå sedan in på "bild", välj "ändra storlek/snedställ". Ändra höjd och bredd lika mycket, så får du en annan storlek på´n. Spara. Gå in på "bild" igen, kolla "attribut" och se "sparad storlek på disk", hur stor den blev om det är viktigt. "Spara som" och välj format längst ner, "jpg" brukar vara gångbart på olika internetsajter, på grund av att man inte sparar så mycket information i det formatet och därmed blir inte filen så stor heller.

aha de e så man gör tackar på det viset sparade jag flera lite fan till garaget *L*
ErikL
2006-03-27
20:40
Insidan i en TGB11
Fram Bild 2
Erik var har du hittat det där gyrot man ser på bilden e på jakt efter nått liknande …..

aha de e så man gör tackar på det viset sparade jag flera lite fan till garaget *L*
Hahahahahaha! 
tackar för infon!!
bara att leta reda på ett nu….