Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 817 ggr
preusvarg
0

Mekan winsch

1 st mekan winch sepson 2,5 ton aluminiumhus. fint skick

montera kardan från kraftutaget eller sätt på en hydralmotor eller "vev" *S* jag köppte den för att montera på min c202 i bak men det lär aldrig bli av så det är lika bra att någon annan får ta över den för en vettig peng.

lägg ett bud. jag släpper den från 5000kr. eventuellt kan det följa med wire också mot ett visst tilläg. kontakta mig här eller ring..

070-7471690

preusvarg
0

Efterssom intresset för denna winch är så kallt så ge mig ett vettigt bud så ska jag överlägga.

den är riktigt fin..

sos
0

Jag saknar kraftuttag på 11:an…det hade behövts för att driva en rejäl pump… finns en firma i england som tillverkar PTO som passar volvo/zf men det kostar antagligen skjortan…du kanske har någon bild på vinschen det brukar ju underlätta vid försäljning. Jag såg på något forum att det gick att köpa rejäla remdrivna hydraulpumpar (motsv. 4-8Hkr tror jag det var) med el-inkoppling (typ det AC pumpar har) från USA…. kanske någon har mer info?

Det blev en hel uppsats…och jag som bara tänkte fråga efter bild Räcka ut tungan

preusvarg
0

ska försöka fixa en bild så snart jag kan. provade men batteritorsk i kameran. nåja jag får försöka senare. omjag ska försöka beskriva den så påminner den om winchen som sitter på dodge WC. fast i aluminium. enligt mina mätningar så passar den utmärkt mellan ramenen i bak på min C202 . naturligtvis så passar den ju fram också men då blir det bökigare med kardanerna från PTOn jag räknade med att flytta fram tanken en del.