Det nya projektet!
Så då är planen att det nya projektet snart skall inledas. Det är en C303, som skall få sig en liten renovering är det tänkt. Om allt går som det ska så har jag en köpare på valpen o jag ska istället bli ägare till en C303. Har bara lite frågor, jag vet vad grejjerna går o få tag på, men jag undrar vad de kan kosta. Det som behövs är rep.saster till bromscylindrarna. Men även vakum-grejjerna är inte riktigt hundra. Tror dock bara att det är gamla slangar o sådant som spökar, men om inte så vad är det som brukar strula? är inte så insatt i vakumvärlden…..Samt att winschen inte vill funka, men även där är det ju vakum, antar att dey kan vara membranen eller vad de heter….men nu känner jag att jag är ute på hal is, så resterande förklaring lämnar jag till er!!!
//jocke

Altyco i huddinge har det mesta du behöver. ett tipps är väl byt slangar och se över alla anslutningar.

Anamma och Regera, jockum, du ligger inte på latsidan…

Hua! ja jädrar du var en efektiv lirare du! Hmm de lär inte bli mycke annat än starta om du inte vill ha mera än två kablar *L*

Mer än två kablar vill jag ha, men inte koppla om man säger så……Men vi får se, förhoppningsvis funkar allt i slutändan…..
//jocke

Hojta, så får vi väl komma förbi ett gäng med våra 300:or och jämföra.

vad e de man säger friskt kopplat hälften brunnet.. så kändes det för mig innan jag beslutade mig för att bygga helt nytt elsystem till min c202. men det blev en å annan skjuten säkring även efter nybyggnationen av elsystem. men för hoppnings ska det fungera nu. jag har ju strulat till det lite extra för mig genom att montera en rattstång från en cheva van.