LUCIA Körning Botkyrka MK
Jag vill här med medela att alla mina offroad vänner. för alla är vi väl vänner är välkomna att komma på BMK s traditionella lussekörning den 16/12 på Botkyrka motorstadion.
svårt att hitta?? kolla här www.botkyrkamk.se
Vi slår upp portarna kl 10.00 för körning i skogen med eller utan glitter på bilen och dom som vill kan få sig en tallrik gröt och en pepparkaka med lite glögg till.
kostnad för detta spektakel 100kr / bil och nån liten slant för gröten kan tillkomma. kaffeterian är naturligtvis öppen och det kommer att finas enklare förtäring till vettiga priser under dagen.
är det någon som undrar över något så fråga på antingen här eller också ringer man mig på 070-7471690.
Denna körning skall ikke förväxlas med Mini körningen som vi har nu i helgen den 2/12.. Välkomna!!
bifogar en liten bild om hur det kan gå om man inte har tankat i tid.. snacka om taskigt läge för soppatorsk *L*
Kommer garanterat, vill inte missa. Ska ha full tank.
Kommer säkert, ska inte tanka på Hydro utan på ett ställe där man får bestämma själv… *ler*

Kul att ni kommer.. jag kan verkligen rekomendera den här träffen . vad jag kunde höra i går när jag satt å pratade med mina kamrater så talades det om folk från danmark och Finland osv. så det finns utsikter på ganska många likasinnade .. jag kommer defenetift att finnas på plats med min vagn. sedan blev det väl mer eller mindre spikat att det blir nattorientering av något slag. och bastun dras också igång. det går bra att sova osorterat på sal också. men då vill vi veta det lite innan så vi kan dra på värmen lite.
jag finns att nå på mobil 070-7471690. eller så kan man ta kontakt med träffledaren janne Ketonen 070-3262686
Jag hoppas att vi ska få en riktigt rolig helg. Vidare så kan jag med viss övertalning tänka mig att visa runt sånna som inte har kört något i skogen på lördagen. "ganska lättövertalad"
bifogar en bild från en nattkörning

Kom nu alla och visa vad våra volvobilar går för.. så et blir tyst på snickesnackare där ute i stugorna.

Angående lucia körning i helgen så är det lite ändrade planer!!
All körning sker på LÖRDAGEN obs.. ingen nattorientering på fredagen..utan vi mörkerorienterar på lördagen.. den 16 dec.
vi stannar kvar och badar bastu å dricker glögg på lördagskvällen för dom som vill.
Om det är någon som kommer långväga så hör av er till mig på 070-7471690 så kan jag fixa övernattningsmöjlighet…fre-lö lö-sö
Tack för en trevlig dag!!! . Körde ett varv i mörker också, man kanske måste ha x-tra lampor på bilen trotts allt (mest på sidan och bakåt). Winch fick man lära sig att det är bra o ha, iallafall för att hjälpa andra.
Någon som har några bilder att dela med sig av från körningen?

Trevligt med bilder jag hoppas att gröt och tillbehör smakade. Jag kunde tyvärr inte vara kvar till kvällskörningen men jag hoppas att ni hade kul .

*L* en riktigt fin bild må jag säga *L* jag bugar mig ödmjukast för konstnären till denna vackra skapelse..