ett jä***a väder
Hej,ville bara skriva av min frusration, -är det någon mer än mig som är förb**nad över detta evigt regnande??? -det går inte att prova snökedjorna på TGB'n -inte köra skoter, inte ringa till farsan å be han komma å skotta snö, -vad är det för nå liv att leva på nyårsafton utan snö å minusgrader?????
SÅDANT HÄNDER MEN VAD GÖRA ÅT DET!!!! TAG DET PIANO DET LÖSER SIG!!!!!
tänk på alla lerhål som bildas av regnet
och nu är ju kedjorna friska tills det snöar ordentligt och dom verkligen behövs
regn regn =surhålor de e så sant vist saknar man SNÖ IS HALKA. Men e de inte skönt å slippa skrapa rutorna? JAG VILL SKRAPA RUTORNA…. NUUUUU.

Det e bra med regn, det är inte så dammigt ute då……

fram för gröna vintrar.. he he.. det kostar inte så mycket att värma kåken då 
Kan bara hålla med Preusvarg mera milda vintrar kör med rak sexa eller v8 de är bra för miljön om man vill ha tropiska sommrar 2040
ps då slipper vi åka till gran canaria när vi är pensionerer 

i den här takten så vill jag nog inte till gran canaria när jag är pensionär, -då är det ju bara en massa kameler som springer omkring i öknen, -då e det bättre att vara kvar här å ligga under palmerna med en sangria i handen och se på bilderna där jag flög fram på fjället med skotern, plogade snö med TGB:n, drog upp grannen ur diket där han satt med toyotan, där jag drog upp en kompis jordbrukar ur ett åkerdike…..-fan vad kul man hade på den gam
la goda tiden…..
ha ha ha…..