Köpes! Saknar delar till en pv-jeep...
Hej, jag håller på att renovera en pv-jeep men saknar lite delar. Hoppas att någon har följande till salu.
1. Sätesdynorna fram och bak. Är det samma dynor framsätena som till 903´an? Behöver även justeringsanordningen till att skjuta sätet fram och tillbaka.
2. Plasthylsor till ammunitionen bak.
3. Blinkers fram.
4. Störtbågen med tillhörande fästen.
5. Den bockade plåten, reflexplattan, fram under ljusen.
6. Påse till domkraften.
Tror det var allt. Hör av er! Tackar och bockar på förhand.
Mvh
Melker
0704-158160
011-104012
Hei Jeg har ikke noe å selge deg (vil ha allt selv)
Jeg skal gjøre samme jobb til våren. Dersom du trenger bilder av noe så kan jeg ta bilder både her og der på min… Vet ikke hvordan setene i svensk 903 ser ut, men kan sammenligne med min norske L3314N. Her synes jeg at setene foran ser ganske like ut… mens setene bak i pv-jeepen er annerledes… kan stikke ut og se i morgen, er mørkt og kaldt nå. Har du noe bilde av din? Kunne vært morsomt å se
Hvis jeg lykkes så legger jeg ved bilde av min her… bildet som var i anonsen når jeg kjøpte den.
Tror at min skal være så godt som urørt siden svenske forsvaret hadde den. Bare kjørt og bytta olje (håper da de har bytta olje allfall)
dersom du lurer på ting så kan du også prate med Beau, trivelig kar som har en kjempefin en 

Hej! Tack för ditt svar. Jag ska ta bilder när jag håller på med den i vinter, och lägga ut dom här om någon mer kan vara intresserad. Efter lite research tror jag inte det är samma säten. Möjligtvis bottensitsen men inte ryggstödet.
Hur fick du tag på din pv? Skulle vara kul att se bilder på den?
Jag har lite svårt att bestämma mig vilken färg jag ska måla den i. Antingen den mörkgröna matta maskeringsfärgen eller den olivgröna originalfärgen. Vad tycker du?
Mvh Melker
Ps. Förövrigt ett mycket bra forum med trevliga och hjälpsamma medlemmar! Tack och God Jul på er :)