Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 739 ggr
Niklas
0

Störst i Sverige?

Nu är vi över 500 medlemmar på Volvo valp i fokus. Det hade jag aldrig anat när jag startade den första sajten för ett gäng år sen.

Finns det någon större samlingsplats inriktad enbart på Volvo valp i Sverige?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

preusvarg
0

Det tycker jag är roligt :) å ännu roligar om de blev mer fart på skrivandet.. *L* fast å andra sidan så e ju jag inne å bråkar så fort jag ser en tråd.. så man kanske ska vara tyst så andra får komma fram lite *L*

jockum
0

Terrangbil.net finns ju också att tillgå. Tror ett par gick över till den sidan från denna, när den startades upp. Mycket bra sida enligt mig, som också desserterade dit. Men denna sidan har ju också vuxit bara på det året jag har vart medlem här….Denna är ju också mycket större än terrangbil.net men så är ju den sidan också relativt ny om man jämför med denna…

//jocke

Seglarn
0

Många är nog som jag med på flera ställen. För min del är det Valp i fokus, Terrängbil.net, Laplander.nu samt Universalteknik som gäller. På dessa siter är det gemensamma intresset huvudsakligen Volvo Tgb av olika slag. Många bra tips o råd.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Lynghaug
0

Tror inte att preusvarg menade att man ska publisera sitt inlägg flera ggr (#3,#4,#5) när han ville att det ska bli mera fart på skrivandet, men tanken var god.

preusvarg
0

he he.. aj aj den satt som en smäck… *L*

Seglarn
0

Kul kommentar,Lynghaug. Var dock ngt fel på progr igår kväll.

Lynghaug
0

man gör så gått man kan ------ ha ha