Var det rätt pris måntro?
Jag är en nybliven valp ägare. En pojkdröm som gått i uppfyllelse. Vet inte om priset var rätt men gav 18 papp för en RAPTGB 9033. Allt funkar, allt är orginal förutom att klanten till tidigare ägare målat om den i en blank grön färg som nu släpper och visar att färgen under är mycket snyggare :) Skall ge den tillbax sin "rätta färg" till sommarn. Servicebok, Kontrollbok och bruksanvisning fanns med. Senast bes 00 men då godkänd och endast stått på en loge sedan. -02 Tyckte 18 papp var ok, men jag är ju iof nybörjare i valpbranchen. Skall nu försöka få tag på snökedjor och ett snöblad som passar… Någon som har något tips?

Grattis till ett fint nyförvärv. jag tycker inte det var ett överpris.
Även om du hade gett 25 för bilen, så hade det variet ett bra pris om du blivigt nöjd. Det är så små pengar det rör sig om så det kommer alltid att finnas nån som har köpt en billigare eller en bättre. Jämför bara om du ska köpa ex. en volvo v70 -02 så tycker man att det inte är så farligt om man valde en som var 25-tusen dyrare för att den var i närhetern istället för 15 mil bort. Du blir säker nöjd, lycka till.
// Mathias
Håller med. Tycker att det var ett bra pris. Lätt gjort att bränna 18.000 tusen på bara skräp. Du kommer säkert att få mkt kul med Valpen. Sköt om den och den ökar sannolikt i värde.

Helt klart ett bra pris, pickisarna ligger runt det priset och ett skåp kan vara fint att ha vid dåligt väder

Jag gav 18 för min, slitna däck men med kedjor, rost runt alla hjulhus och därimellan…..kass generator visade det sig, hittade dock en orgin al för 500 spänn(mysigt med pulsaerande laddlampa på natten =) ) Diverse oljeläck, dom flesta åtgärdade nu. 5700mil, muckade från Borås -95, samma ägare tills ja köpte den -04-
Jag e nöjd.