Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettreparation-renovering
Läst 2279 ggr
preusvarg
0

SKIVBROMSAR

jag står i begrepp att byta ut trilskande trummor på min C202 är det någon som gjort den operationen förut? som skulle kunna tänka sig att dela med sig av erfarenheter på vad man andvänt för delar?

tacksamen för svar

Lynghaug
0

Vad är det för bultcirkel och hur många är det på en 202:a, Man kan ju kolla i en fälgkatalog för att se vilka skivor man ska använda.

Fredrik S
0

Om du inte redan varit på   http://come.to/tgb-sidan   så klicka på "Webmaster" och sedan "Min valp", därefter "Skivbromsar". Kanske kan vara till nytta?! Handlar om en urvalp, vet inte om den skiljer sig åt vad gäller mått och dimensioner etc jämfört med din C202.

preusvarg
0

man tackar för informationen. nu ska här byggas

preusvarg
0

man tackar allra ödmjukast man kan aldrig få för mycket tipps.

valplinus
0

tjena på min valp har ja niva skivor det var inte jag som monterade så jag vet inte om det passar rakt av utan några modifieringar elr om man måste ta upp hållena lite kanske men kan försöka fixa en bild nästa gång ja kommer till den

preusvarg
0

man tackar. jag har hört att både suzuki och niva ska passa någorlunda. jag tar nog suzuki varianten tror jag. Men jag vore tacksam för en bild att se på dina niva bromsar ändå. som sagt man kan inte få för mycket idéer.

TESSiER
0

Går den att regbesiktiga med skivor?

preusvarg
0

de e ett lite knepigt kapitel det där med besiktning. men det går om amn inte gör för många modifieringar på en gång.. dvs. om man konverterar till skivor och har bra dokumentation på det så går det. men har man som jag ocksp bytt kaross då är jag rädd att man åker dit på en beiktning för amatörbyggt fordon. men jag tänker nog åka in och mörka omyggnationen till skivor.. och med en dåres envishet hävda att det redan sedan tidigare var fixat… den som lever får se hur det går.. det har på något skumt vis hamnat en del i mellan nu så vi får se när det blir av. nu planerar jag för flytt och ett garage bygge så man har nog att göra ett tag *L*

Svorsken
0

Om du går hit så är det en firma som gör skivor i alla fall.

http://www.pritona.se/

Dom kann säker dela nogra tips etc med.

läs innkorgen