Körning i skogen
Lördagen den 20/1 är det körning ute i Botkyrka.
för er som inte varit där så finns det vägbeskrivning och karta här
Kul! Blir det som vanligt mella 10-15 ??

Jo det är som vanligt mellan 10-15. fiket kommer att vara öppet och förmodligen kommer det en hel del bilar och folk. Det har tenderat till att bli mer och mer folk sedan vi har dragit ner till körning en gång i månaden vilket är roligt. vi har haft körning en gång i veckan tidigare men vårat område tar så mycket stryk av det och behöver vila.. men att få köra en gång i månaden är inte fel det heller. dessutom så hinner man ju laga bilen mellan körningarna *L*

Var har folket tagit vägen??
Det verkar vara tunt med inlägg på sista tiden, alla håller väll på och plockar ner julpynt och så.

Så e det nog. jag är klar med sådant sedan länge *L*
Vaa!!! Ska man ta ner doftgranen i bilen menar ni?
Nej!!!, wunderbaumen har dispens att sitta hela året.

Absolut har wunderbaumen dispans men du kan släcka innerbelysningen *L* och komma ut å köra i skogen den 20 de. *L*

Bilder?

ja bilder om det var nån som tog nåra? Lynghaug tog ni några bilder?
Nej, men jag tror att farsan filmade lite. Ska kolla om det blev något samt om vi kan lägga ut det på något sätt.

De låter ju lysande.. jag begriper mig inte på att jag har köppt en kamera men har man den med sig!!! nä den ligger hemma. hmm

Hördu Preusvarg, blir det möjligen nån körning vecka 10 eller vecka 12?
Jag ska på semester v 10-12 och det blir TGB13 hela tiden, träff på Trandum, Oslo 9-11 mars, laplander.nu-träff i Bjurbäcken, Karlstad, 16-18 mars. Några dagar i början av vecka 11 ska jag hälsa på ägaren till Terrängbil.net i Oslo och innan laplander.nu-träffen ska jag åka skidor minst en dag och skoter en dag.
Men vecka 10 innan jag far nordväst, skulle jag gärna hälsa på en del bekanta i Stockholmsområdet som jag inte träffat särskilt mycket sen jag flyttade därifrån. Alternativt vecka 12 åt andra hållet. Under nån av de veckorna skulle det vara roligt om det råkade vara nån körning på skojigt ställe i krokarna. Nån som vet nåt?

normalt skulle det vara körning den 17 mars men på grund av ett 40 års firande . dvs. området bokat så skuter vi nog på den körningen så det är möjligt att det kan bli körning v.12 men jag återkommer lite senare om den saken. kolla tråden körning i skogen så ska jag skriva här när det blir i så fall. eller på www.botkyrkamk.se
när uppdateras hemsidan med nya datum (ang. den 17/3), man vill ju boka almenackan i god tid så inget annat stör körningarna.

Oj jag är inne på våran hemsida så lite.. men jag tror att den ska ha någon slags automatisk uppdattering om inte det är borttaget nu för tiden. men jag råkar också veta att killen som sköter det hela är en ganska frekvent besökare av den så det borde vara hygglig snurr på uppdatteringarna. jag ska kolla åt dig
Är det någon från värmland som skall på körning i hedekas den 10/2,det vore trevligt med sällskap ned.
Kolla med Danne (danneape) på terrängbil.net. han finns ju i Edsvalla. Jag har prioriterat Svenska Rallyt den helgen.

ja ha då var det dax på nytt.. nu i helgen den 17de så är det körning på Botkyrka motorklubb .. så kallad månadskörning.
jag kommer förmodligen inte vara där då ingen varit i mitt garage och lagat bilen sedab förra gången vi var ute och luftade.. men det kommer bli roligt nu när det är lagom med snö *L*
det kommer säkert att bli många utan att jag är där.
du har ju hela veckan på dig, hela 132 timmar --- det borde man kunna fixa ganska mycket på.

mmm. litet problem bara är att jag har ett hus att bygga på också *L* så det blir nog proritering att bygga hus den här helgen. dessutom så har jag garaget söder om stan och bor Norr om stan så vardagskvällarna är helt körda att hinna nått på. men vi får se ,,,,, jag vet ännu inte riktigt hur det blir med husbyggandet så det finns en minimal chans att det inte blir något hamrande å då blir det luftning av jeepen. fast de e ju så j***a kallt å åka cab!!!
Hejsan, det är också körning i Rimbo, på Wild Wäsby`s område, inskrivning från 09:00 på lördag.

På grund av att vårat körområde är lite slitet och blött så har styrelsen beslutat att det ska få vila lite. så körningarna som stod/står på våran hemsida www.botkyrkamk.se är för närvarande inställda. jag återkommer när förändring sker.

Nu äntligen så blev det klart med ett nytt körtilfälle på botkyrka motorklubb
Vi kör den 24/3 kl 10.00 - 15,00 kostar en hudring för dom som inte är med i klubben.
Det kommer att finnas enklare förtäring på plats så som kaffe och korv.
hoppas det är nån som kommer och luftar sin bil.