Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettövrigt-valprelaterat
Läst 1250 ggr
Staffan
0

Klarar valpen det här?

De här vägarna skulle nog kunna bli kniviga även för er Valp-ägare? Eller hur tror ni att det skulle gå?

>> Länk till bilderna…

Glad

// staffan

jockum
0

Det kanske skulle bli lite problem på vissa partier. Fanns ju en sån där rysk 4x4 minibuss me o den hade ju lite problem, men med lite gas så skulle de lösa sig, iallafall me 11:an……..o om man kör fast så finns ju det org.winsch, på min iallafal…..hihiihhii

Pizza_DUDE
0

Har en kompis som brukar säga "soviet standard" med lite rysk brytning varje gång han stöter på något som är dåligt.. Och i det här fallet är det ju verkligen sant.. :)

wodger
0

Är detta ett skämt? Hur i jösse namn klarar dom detta? Stackars människor!

Sert kul ut dock…….!

=)

Henrik
0

Bör inte detta funka då det inte är bottenlöst?! Hade nog kommit långt med min standard Suzuki Samuraj med grovmöntrade däck.

Mvh henrik

omega24v
0

Tyvärr är det inte så muntert om man vet bakgrunden. När jag såg länken första gången, så tänkte jag "Jag ska dit å köra!". Sen när jag fått reda på lite mer, så visar det sig vara en ganska farlig väg att vistas på. Vägarbetare vågar sig knappt dit, eftersom vissa blivit uppklådda av irriterade trafikanter som blivit sittande dygnstals i köerna. Vapen är inte fel att värja sig med, då hungriga människor drivs till desperation efter mat och vatten.

Som det skrivs i texten till bilderna, så har köerna resulterat i hunger i de områden som den här viktiga transportleden går genom och till, eftersom väldigt lite kommit fram.

fredrik.s
0

Gladbulgarien har även trevliga vägar är den någon hinger medSkrattande

gusten
0

Jag hittade länken på ett annat forum samt kommentarer (rädda vägarbetare osv se ovan) från ryssar. Där stod det bl a att vägen blir så där efter regn och är åkbar annars. /GustenCool

omega24v
0

Ja, det så klart. Säsongen med lera kallas "rasputitza" om jag nu stavat det rätt och det var bland annat det som satte stopp för Hitlers armeer i deras marsch mot Moskva hösten 1941. Allt körde fast och det som inte gick sönder kom inte många hundra meter per dag.

T-80
0

#8 det fina är att med det alfabetet du använder, så kan du nog inte stava fel.Flört

Hur so helst så har jag nog hittat lösningen på problemet, ett fordon för dåliga vägar som också är motståndskraftigt mot arga och hungriga bilister. skåda detta

http://www.kolyan.net/index.php?go=News&in=view&id=8008

gusten
0

@ T-80

Oops… Då jag öppnade din bifogade länk så poppade det upp en sida med lättklädda damer i vänstermarginalen. Varna gärna innan. För vi som läser kan ju vara på t ex jobbet. Och då kanske man sitter lite illa till om någon skulle stått bredvid för att se, chefen t ex. /GustenCool

T-80
0

#10 gusten.

Oj! ja du har ju rätt där, jag såg det inte första gången, men man ser väll bara det man vill se antar jagRäcka ut tungan

Kjelle69
0

Ja det klarar TGB11, men då kanske man får använda terrängkedjorna. (Obs inte enbart avsedda för snö…)

sos
0

terrängkedjor.. jepp kolla skogsmaskiner och en fyrhjuling med kedjor eller ännu bättre kedja/band tillsats på blöta myrar etc…

Hade man haft den 3-axlade tgb:n så borde man tillverka kedja/band mellan de två hjulparen bak…ev öka axelavståndet…vilken halvbandare man skulle få….rena rama myr-racern…

TESSiER
0

Duktigt mycket flex i framaxeln på lastbilen (bild 4)