Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: material-delar
Läst 1986 ggr
XMR
0

Däck o fälgar till TGB11

Hej på Er!

Är det någon som vet om man kan sätta slanglösa däck på TGB11:ans orginal fälgar?

Är även intresserad av nya fälgar, orginal eller annan typ som passar 11:an, letat på nätet men hittar inget. Har någon en bra adress eller kontakt?

//Henrik

bdjr78
0

Visst kan man sätta slanglösa däck på. Vad jag vet är det ingen slang orginal, var inte det på mina i alla fall.

Jag köpte en extra uppsättning däck på fälg hos "terräng axel" i göteborg. Finns även på Kvibergs överskottslager men de brukar begära fantasipriser.

Kimto
0

Här hittar du det mesta. Fälgar, däck och färg.

http://web.telia.com/~u38008870/index.htm

XMR
0

Tackar!

DEFENDER
0

De sant om kviberg över skott lager de mesta dom har där är fantasi priser…..

karlzon
0

Avser det fordonspriserna med? Eller pratar du "bara" om däcken?

PA
0

Kkviberg tar för tgb11 aluzink 45000 ink moms frågade 2006-02-08

Knasen
0

Active life tar 32.500kr inkl moms för en tgb11 alu-zink 2006-02-09

karlzon
0

Där ser man, har ingen direkt uppfattning om 11:an. Kikat på 13, och där verkar alla ligga runt 40-50 000 inkl moms. Ska kika lite hos active life. Tack för svaret.

Knasen
0

Active life hade bara en enda 13 bil kvar. A modell utan alu-zink. Han jag snackade med kunde inte ge ett exakt pris men runt 32.500kr för den med.

Knasen
0

Får kanske ha lite is i magen och vänta in den där auktionen i Karlstad i aprill. Men skulle inte förvåna mig om företagen ropar in på sina egna bilar för att trissa upp priserna och de som lyckas få tag i billiga säljer dem säkert svindyrt dagen efter på blocket.

karlzon
0

Är på jakt efter 1314 såfall, den med sjukskåpet. Har för mig de inte finns i aluzink. Har fått flera å nappa så vi ska ha 1st tgb1314 & 2st tgb11. Borde ju kunna bli lite mängdrabatt. Skrattande

kjetil
0

BJM har några stycken 1313 och 1314 som nog går att få till riktigt skapliga priser, psst det går att pruta,  en del av dom är fina bilar men osäkert om det är aluzink karrosser. Dom har även några stycken skåp som är demonterade om man vill ha ett reservskåp.

Sen har han förståss några 11 bilar också

dom har även kompletta hjul till 11 och 13 bilarna och även de eftersökta orginal starkablarna som reservdelar.

Kjell//

numera 13 bils ägare!!!