Säljes: Tgb 11 1975 4x4
Hänvisning till blocket annons. Det jag kan tillägga som enda sak bilprovningen möjligen kan säga något om är att bromsen tar lite för bra vänster fram vid hård inbromsning, har kollat hur det ser ut men allt ser just ut. kan vara en justerings sak, men ja har provat lite med varierande resultat. Annars är det som sagt ingenting konstigt allt fungerar bra, motorn går som en klocka volvo b30.
http://www.blocket.se/vi/7302015.htm
Mvh/Andreas
Dyr.
är det svårt att få en valp genom besiktningen när den aldrig varit besigtigad förrut
@1
Inte för att vara taskig eller så, person, men jag börjar tycka du är lite dryg som högt o lågt proklamerar att c303 bilar i bra skick minsann inte ska kosta en spänn mer än 25k, om ens det.. Om du tycker att den är dyr, varför lägger du en kommentar? Du har ingenting att vinna genom att påpeka det..
35 lock, i mina ögon, tycker jag inte alls är oresonligt för en 11:a i bra skick, speciellt om det är en alu-zink med fin inredning, osv..
Om du uppfattar mitt inlägg som drygt är det ju inte min sak att bedöma. Jag trodde själv att en bra C303-a skall kosta betydligt mer än 25.000:- men blev tillrättavisad. Så varken högt eller lågt har jag proklamerat vad en C303-a skall kosta. Det är ju mångsidigheten i informationen som är ett forums grundide - jag har inte avsett att vara dryg - inte mot dig och inte mot andra. Om jag VARIT dryg ber jag om ursäkt.
Hej
Pelle
VOLVO C303 TGB11 ZINKAD KAROSS KÖPES……
Köper din volvo tgb11 om den är i fint skick betalar max 25000kr snabb affär gå in på min sida
person
2006-02-06
16:43
Jo - jag köper en jag oxå med samma specifikationer för det priset. Tillochmed flera om det finns.Men jag tror att vi blir rätt många om buden. 
Nääru - så billigt får du den knappast.
defender
2006-02-07
05:19
JO DÖ. jag fått svar 2 bilar en 25000kr en för 20000kr som är zinkade och bes.
defender
2006-02-07
05:22
VA DU INTRESSERAD PERSON ATT KÖPA EN FÖR 25000KR SÅ HÖR AV DIG TILL MIG
person
2006-02-07
08:42
Ber om ursäkt för min felbedömning - jag hade helt galen uppfattning om tillgång och efterfrågan.
Skulle gärna köpa en fin alu-zink för det priset men, men - garage - uppställningsplats??? Den vanliga akilleshälen. Pengar har dom ju på bankerna så det är inte där skon klämmer.
Att besiktiga min TGB11 var inga problem. Det enda som dom gnällde lite på var att det fanns en skugga i ena ljusbilden fram. Annars var det lugnt.
Jag har kollat runt lite innan jag köpte min bil, för under 45000:- fanns det mest renoveringsobjekt hos firmorna som säljer militärt överskott. Rost och läckage från axlar och motor/låda. Dåliga spruckna däck. En fin kostade 50000:-+moms. Det är prisbilden som jag uppfattade den när jag sökte bil för 6 veckor sedan.
Så priset tycker jag inte är för högt. Hade jag inte haft min bil redan så hade jag åkt o kikat på den.
Lycka till, ni som vill hitta en bil i guldskick för 25000:-
Såld ?