Värd för Volvo valp
Hej!
Volvo valp i fokus startade i början av september, efter att det gamla forumet oväntat kraschade. I det gamla forumet var vi 135 registrerade medlemmar. Efter ungefär fem månader är vi nästan 220 medlemmar här och det tillkommer nya hela tiden.
Jag startade det första forumet därför att jag blev intresserad av Volvo valp och inte hittade någon plats att få mer information om dem. De första åren var aktiviteten i stort sett obefintlig. Vi var några få som skrev då och då. Sakta men säkert ökade aktiviteten och antal medlemmar.
Själv har jag än så länge inte ägt någon valp. :-) Jag läser annonser och hoppas att jag så småningom hittar en. Hur som helst, jag kan inte så mycket om dem. Därför funderar jag över om det inte vore bra att hitta en värd som äger eller har ägt en eller flera valpar. Någon med ett brinnande intresse och god förmåga att uttrycka sig i text och som har tid att lägga på att hålla sajten levande.
Vad säger ni? Finns det någon här som ni tror skulle bli en bra värd?
Vänliga hälsningar
Niklas
Med tanke på att detta är ett reklamfinansierat forum så antar jag att den som är värd då också får betalt?
Förlåt men jag kunde inte låta bli! ;-)
//B1n4ry
Frågan är väl relevant !?
Mvh Olsson
Vi letar inte efter värdar som är ute efter pengar, vi vill ha människor som är genuint intresserade, men det stämmer som du skriver. Värden får vara med och dela på eventuell vinst.
Vänliga hälsningar
Niklas
Finns det inte någon ni tycker skulle passa som värd här? Eller någon som själv vill vara värd?
Vänliga hälsningar
Niklas