Urvalp eller 202:a köpes
Prasslande sedlar och mynt om man så vill bytes mot valp i bra skick, ju bättre skick desto mer prassel..
(Även tips som leder till avslutande affär kan lönas sig..om inte annat så med min eviga tacksamhet.. )
Vänligen Jörgen, Nyköping
Vad menar du med ur valp?
Jag har en 3314 69a men det är kanske inte det du letar efter.
Kolla min bild.
MVH Olsson
#1: L3314 brukar räknas som ur-valp. Det är C202, C303 med flera som inte räknas som urvalpar.
Berätta gärna mer om din bil.
Vänliga hälsningar
Niklas
volvo valp 903 63 bes bra skick bra värme ring 0702740439

Vi fick en bra förklaring till ur-valpens bakgrund av Niklas.
Jag åkte en bit under trettonhelgen, ca 100 mil runt Göteborg med omnejd, med förhoppningen om valpköp men lyckades inte fullt ut dvs. inget köp blev av.. (Köper gärna bilar med hjärta och mage, ibland med förstånd..)
Jag är väl av den anledningen inte sugen på ytterligare en långfärd utan rejält på fötterna..Bor i Nyköping och siktar på valpköp i första hand runt 15mils omkrets. Men berätta gärna mer så kanske jag får för mig en liten resa igen.
Hälsningar Jörgen

Om vädret håller sig till helgen så räknar jag med en resa till Roger i Nässjö som sysslar en del med Valpar. (hemsida finns under länkar.) Om det nu inte blir mer halka på vägen så kan jag alltså plocka med mig nåt därifrån till "mitt" område, dvs. Nyköping i stort och Södermanland i smått. Ifall någon här på forumet ändå tänkt att beställa reservdelar av Roger och bor i någorlunda närhet till mig alltså.
Hojt/Jörgen

Snuvad på konfekten igen! Valpen såld varför resan till Nässjö är inställd..
Snyft..Jörgen
#7: Var finns den?
Vänliga hälsningar
Niklas
Tjörnarp Skåne vid hässleholm.
Olsson

Nu har jag hittat en sliten 202:a som skall renoveras. Behöver därför lite delar för uppsnyggning och allmänt pyssel: plastgrill, blinkersglas, lampor, frihjulsnav mm. Har ni pojkar nåt liggande så hör av er.
Vänliga hälsningar
Jörgen
Sambons kommentar: "Den är ju iallafall mindre än Vikingen.." Visst är det trevligt med uppskattning från familjen..