181 medlemmar
Nu är vi 181 stycken. Det tycker jag är riktigt roligt. Om alla bjuder in sina Valpintresserade vänner kanske vi kan bli 200 stycken snart. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
182 medlemmar nu.
Vänliga hälsningar
Niklas
184.
Vänliga hälsningar
Niklas
Det var ju kul att vi börjar bli några stycken. Ensam är stark brukar man säga… men det stämmer inte. Ju fler vi är som delar samma intresse och kunskaper samt erfarenheter, desto informativare och roligare blir ju Volvo valp i fokus.
Det är ju faktiskt vi medlemmar som "gör" denna sida och tillför den dess innehåll. Sedan har vi ju Webbmastern som "håller ihop säcken".
Roligt att se att det finns fler "valpister" i ens lokala omgivningar.När jag skaffat min valp så upptäckte jag efter ca 3-4 månader en massa valpar av olika modell och typ som rullade på vägarna runtikring där jag bor.
Undrade om det var en "effekt" av att dom sett min valp och blivit "valpbitna" själva ?
Nja, kanske…har man väl skådat en valp så är det svårt att inte vilja äga en…. eller hur ?
Hälsningar/ Markus B
Helt rätt. Ju fler, desto bättre blir det.
Nu är vi 185 för resten.
Vänliga hälsningar
Niklas
186 medlemmar.
Vänliga hälsningar
Niklas
188. Det går snabbt. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
190 medlemmar nu. Vi har ökat med 9 på fyra dagar. Om en vecka borde vi vara 200 om trenden håller i sig.
Vänliga hälsningar
Niklas
Jeg kan registrere meg en gang til, hvis det hjelper :o)
#8: :-) Jag tror vi klarar det ändå, men tack i alla fall.
#9: Ja, det gör det. Min strävan att vi ska bli många handlar om att ju fler vi är, desto mer samlad kunskap besitter vi. Om sen många deltar och delar med sig av sin kunskap höjs kvalitén.
Vänliga hälsningar
Niklas
193 medlemmar nu.
Vänliga hälsningar
Niklas
194.
Vänliga hälsningar
Niklas
196 medlemmar.
Niklas
198.
Vänliga hälsningar
Niklas
199. En kvar. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
snart jubeleum kul att fler hittar hit kan behövas när vi renoverar våra projekt
Nu! Sandberg blev medlem nummer 200. Välkommen Sandberg!
Vänliga hälsningar
Niklas
Tackar!! Bra sida det här!
Hoppas att du ska trivas! Har du några kompisar du kan bjuda in också? :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Nu är vi 206 medlemmar.
Vänliga hälsningar
Niklas
211 medlemmar.
Vänliga hälsningar
Niklas
214 nu.
Vänliga hälsningar
Niklas
#5: Tröttnar du aldrig på att göra reklam :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Jag vet inte.
Vänliga hälsningar
Niklas
222 medlemmar.
Trevlig helg!
Vänliga hälsningar
Niklas
HEJ..Niklas kan man inte fixa så man ser hur många som är ine på valp forumet när man är här ine .en chatt hade också varit roligt. hälsn .Defender
En chatt har diskuterats på flera av de andra sajterna. Det är inte omöjligt att det kommer, men det dröjer förmodligen tills det är fler samtidigt inloggade. En chatt som inte har bra fart förstör mer än den gör nytta. Dessutom finns det en risk att chatten stjäl aktivitet från diskussionsforumet.
Det går att se antal samtidigt inloggade på nätverket, men inte på en enskild sajt. Jag ska lägga till det på listan med önskemål.
Vänliga hälsningar
Niklas
OKEJ! låter kanon niklas! dax att gör lite reklam om denna sida så vi blir fler .Anders79 fixade jag hitt när han ringde på en anonns jag hade ute på blåbörsen jag infomerade han om denna sida fanns mvh defender
#28: Bra jobbat! Om alla fick hit sina valpkontakter skulle vi säkert bli dubbelt så många snart: :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Skulle du inte kunna ändra rubriken? Den indikerar en tendens till stagnation.
Målet är ju att bli så många som möjligt.
Bra tänkt! Jag startar en ny tråd nästa gång i stället och byter rubrik. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas