valp ram
hej. nån som har en valp ram med axlar som står å skräpar. söker även en diff till valp axlar.
hej,,det står en valpram i västervik där jag köpte min 202a,påbörjad renovering med skivbromsar..om den nu inte blivit såld så kolla på blocket.
Efter nästa lördag så vet jag om jag har en hel bil över som kommer att säljas i delar. Ramen är i kanonskick, axlarna är ok, växellådorna är ok. Motorn är ett vrak. Komplett vinch (skruv, kraftuttag, reglage, wire), nyrenoverad huvudcylinder (både broms och koppling) slavcylinder till koppling, nya hjulcylindrar, nya bromstrummor (och gamla) ny och bättre beg hastighetsmätarwire, weber 36/36 med insug, ok kylare två täta kupévärmeelement, 12volt kupéfläktar som behöver lite smörj. Ja, typ allt i bra eller ok skick.
Men som sagt, då ska det gå bra på lördag så håll dig i skinnet en vecka så får vi se. :))
/Stefan
ok den på blocket e nog såld tror jag. tack endå
kan ju höras då framåt nästa helg. e intresserad av ramen med axlar å även låda å fördelningslådan om de finns. du kan väll fundera lite på vad de blir för pris me. var finns den nånstans i så fall? ha de gött
Jag har ett renoveringsobjekt stående i Dalarna. Det sitter visserligen en rostig kaross på ramen med axlarna. Jag har precis lagt ut annonsen på blocket.
/Dick
Gick inte fullt så bra i Norrköping som jag trodde. Blir nog ingen försäljning av delar denna gång. Iofs beroende på vad som bjuds ;)
Hallå jag har en tom PV-jeep ram NY till salu kan de va ngt