fredag 070518
Va det inte nån som försökte starta en traditon att den förste som är på sidan varje dag skriver datum och bara berättar lite vad personen skall göra idag.
Allt för att hålla liv i sajten tror jag syftet var.
Så: Idag ska jag försöka komma ur min förskylning Skulle rivit hus idag annars åt en kompis, igår med förresten….
Få se om jag lagar nån mer läcka på valpen idag med…..hittade en förra veckan. Den läcker på växelföringen på växellådan, det är glapp där så på nått vis när jag kör landsväg så skvätter det upp och sen ut mellan stången och mässingstätningarna…..
trevlig fredag
jahapp jag får väl fortsätta med min fredag då.
idag har jag dels skrotat ned delar av flaket på min LT35 (byggs om till biltransport) tank och allt onödigt är borta.
jag har flyttat min sugga från ena änden till andra sidan på trädgården, startade den också och justerade tändningen en smula på frihand.
förberede att hänga ut cheva motorn ur min andra sugga som hade spruckit i blocket.
nu sitter jag och skriver med er.
och sen blir det lite käk inom kort och sedan åker jag iväg till polaren och byter lite slitage delar på en TD24 från en LT45 som vi sedan förhoppningsvis ska hinna slänga i LT45an igen innan klockan 18:00 då jag ska hämta min bror som är ute och segelflyger i hultsfred för att köra hem honom, sedan blir det möjligtvis att låna hem en traktor och antingen skrota ned en merca eller lyfta ut motorn ur den svarte suggan vi får se hur mkt jag hinner med…
härligt med klämdagar, rena semestern =)