Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettmaterial-delar
Läst 1172 ggr
dintavla
0

NY BACKLYCKTA SÖKES!

hej!

jag skrev för ett tag sen att jag blivit påbackad

på min fiiiina TBG och backlycktan gick sönder……

och det var några som svarade men jag slarvade bort det…..

var kan jag få tag i en ny?

hej så länge,

mvh Catrine Näsmark    www.dintavla.se

preusvarg
0

Ja jag tror att jag har ett par liggandes. du kan få dom av mig.

070-7471690

jag är inte helt säker på att det är orginal TGB lampor men jag tror nog att dom ska passa.

dom finns i Huddinge men jag kan ju skicka dom till dig.

KIMZ
0

Finns nya på Volvo annars har själv beställt en nyss.

Kostar ca 230 spänn. Betydligt dyrare än preusvargs!

MVH/Kim

lunden
0

Det är Hella lampor som sitter original så dom flesta som säljer hella lampor borde kunna få hem dom

Här i stockholm vet jag att SGA i bromma har ligger på hyllan Dom ligger på Gårdsfogdevägen 6

Mvh Lasse Lunden

preusvarg
0

HALLOJ alla där ute efter samtal med tjejen med den snygga svarta bilen så har jag fattat vad det hon är ute efter. Jag mitt dumma nöt trodde att det var bakljusen dvs broms dlink å så vidare som hon ville ha.. men det är backlampan dvs den vita saken med rutigt glas. så är det någon som har en över där ute. eller var man kan hitta en till en vettig peng..

danneape
0

Jag vet att såifa har liknande lampor,, kolla med dem , de borde ha lösa glas.

//Danne

lunden
0

SGA på gårdsfogdevägen i bromma hade såna låg på hyllan för någon vecka sen iallafall

Lasse

leo-
0

kolla med swedol dom har enligt katalogen en bosch på fot som är 146mm i diameter komplett 175 ex moms

som har även baklampor och lösa glas till dessa 90kr inkl skyltbel 80kr utan och glaset går på 38kr  alla priser exkl moms

men just den bilen det handlar om är förmodligen en firmabil så det är bara att ordna ett konto hos dom så löser det sig  

Swedol ligger på vindkraftsvägen 2 tyresö tel 08-7120000

KIMZ
0

Jag läste backlampa.  En sån med vitt glas. Finns att köpa på volvo lastvagnar som mycket annat till volvo lastbilarFlört. Hämtade min förra veckan kostade 235:- Varför Hoppa över ån för att hämta vatten?

MVH/Kim

wodger
0

Om vattnet är godare?Cool

TESSiER
0

Ja, eller billigare ;)