Porche Cayenne Torbo
En suv til 2.1 mill nkr
V8
500 hk
0-100 på 5.1 sek
vikt 2,4 t

hellre en Volvo.. tänk vad många valpar man får för dom pengarna *L*
För at varra lite destruktiv.
Tänk hur mycket du får att sköta om om du köper valpar för alla pengarna
Haha, skulle vilja se en sån i ett lerigtkrondike.
En av mina kompisar har beställt en sån, fantastisk bil antagligen. Jag körde hans förra en Cayenne S och det är antagligin min säkraste åktur någonsin i 130 på isiga småvägar. Nu är han ju en riktig man också, har både TGB 30 och TGB13 men "hustrun måste ju ha något till jobbet"…

Ingår rejäl winsch… borde göra det till det priset… nävadå det ingår givetvis helikopterlyft till det priset…bara ringa så kommer de och lyfter. SUV är väl i och för sig inte det samma som terräng bil. Sports Utility Vehicle vad betyder det egentligen??? åka slalom på motorvägen med surfbräda på taket???
har aldrig gillat kompromisser
Du frågar sos
SUV < -----> Terrängbil
Jag tänker at om nogon skulle ville dela dom i två kategorier så ville jag seja så här.
En SUV är et fordon konstruerad för väg, men kann körast i terräng.
En terrängbil är et fordon konstruerad för at köra i terräng, men kan körast på väg.
Detta är nogot sökt då det inte fins satta kriterier, men det sejer nogot om hva som är prioriterad? eller.
Få är renodlat till båda delarna

S U V betyder:
S-vårparkererad
U-tanför
V-illatomten.

Den var skojjig! 
Hadde jag inte hört förr.
//Danne

Säkraste åkturen i 130 på småvägar!!!
Nå, bekymret är, att dessa trevliga bilar tar sig fram ganska bra, fast när det svänger eller ska bromsas på vinterväg, är de inte så trevliga. Svaret är, att har du 235 däck ( porchen har väl tom 285), så åker de ovanpå snön. Jag tycker det är bättre väghållning i typ Volvo V70 awd än SUVen. Sedan sitter man hellre i SUVen om det bartkar åt pipan. Fast det är en annan femma.