Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 970 ggr
jockegu
0

valp motor låda f-låda

hej. har en b20 med låda och f-låda. har aldrig använt de själv men ska va ok    ge ett bud och hämtat finn utanför vetlanda. 0737426136 ha de bra

preusvarg
0

till en c202 eller en valp?

jockegu
0

ska va te en valp. va de de för skillnad?

preusvarg
0

massor.. B18 i valp.. B20 i C202 men den kan ju vara monterad senare.. annan fördelningslåda i valp. så för oss men c202 så blir utväxlingen tokig om man monterar valpens fördelningslåda.. ex.. sen så är valpens fördelningslåda mekanisk och c202 styrs av vacum. och så sitter den M40 vxl. låda på valp. på C202 sitter det M45 låda. så det skiljer sig en hel del.

Vad hade du tänk dig för kitet? och har du vägarna förbi stockholm något?

jockegu
0

allt sitter i en valp ram så de borde va valp. fördelningslådan e mekanisk sitter m40 låda. motorn vet jag inte hör för mig de står b20 pån. sitter i ett bygge så vet aldrig. tack för info trodde inte de skilde så mycke imellan rent mekaniskt. e tyvär inte där uppe så ofta. kan mötas halvvägs om du vill i så fall. ge ett bud. kan skicka lite bilder ifall du vill. ha de bra

preusvarg
0

man tackar för erbjudandet att mötas halvvägs. situationen är den att jag får avvakta så länge. så jag ska inte stå i vägen för någon annan. jag återkommer om det är så att det blir något. spec. som jag har c202. Men som sagt jag hör av mig senare.