Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 1093 ggr
mammito
0

Säljes: Valpaxel delar

fram drivaxel med knutar 1600kr/st

bak drivaxlar 600kr/st

delar är som nya!

mammito@suomi24.fi

Matte_80
0

Tja.. jag är ganska ny på det här området med och har för några dagar sen köpt en valp -64, troligtvis en c303..  Jippi

Problemet är att jag får ingen drivning på bakaxeln, kardan bara snurrar och bilen står helt still…  : (

Finns det någon som har eller vet vart man kan vända sig för att köpa en sån eller finns det något som brukar strula när man har detta problem??

Mvh / Matte_80

Seglarn
0

Hejsan!

Är det en 64:a, så är det garanterat inte! en C 303. Du har sannolikt köpt ngt som är mkt trevligare, en 903:a. Den sk Valpen.

Hoppas det går bra.

mammito
0

Axlar delar är från 903

Jag har hela axlar i delar!

Du måste öppna axlen och titta vad är problemet!

Mvh Tommi

Matte_80
0

härligt… jag ska titta på det där imorrn,

hoppas jag fattar problemet om jag tar bort bakhjulen och lyfter upp den på pallbockar och kör och ser vad som händer…

polarn pratade något om någon "krysskil" som hade gått av på hans epa och då fick han samma problem, kan ju hoppas att det är det iaf…                  Mvh / Matte_80

Matte_80
0

Hej.. Jag igen… Har lyckats lista ut problemet me drivningen… Lagerras och en utskjuten drivaxel från klumpen, så man hittade väl sisådär 90% vatten och resten oljeblandat vatten… : (

Aja är det någon som vet lagernummeret på hjullager bak?? Tommi kankse ?!? numret är utslitet…

Mvh Matte

OffAri
0

Do you still have those parts to valp?!

Mail me: offari@offipalsta.com