Verkstadshandbok C202
Det har frågats efter denna i tidigare trådar har jag sett. Men verkar vara utan resultat? Först: finns det en verkstadshandbok och reservdelskatalog? Har ju jättefina till 903:an. Om det finns, vem vill bli extrakompis med mig så jag kan kopiera lite.
Tillhör ju dom som hellre läser innan jag gör fel. Dom flesta gör ju fel på en gång och sparar tid. Så jag har flera ursäkter på lager när jag både måste förklara att allt var felgjort från början, både i teorin och praktiken!!
Självklart så finns det sådana. Kolla med volvo lastvagnar. Med lite tur finns dom kvar i någon hylla. Du får säkert låna och kopiera om du frågar snällt.

Ehh. jag har en! har jag inte erbjudit dig kopir förut? om inte så erbjuder jag mig att kopiera den till dig om du vill. är det något spec avsnitt eller är de rent allmänt? Om du vill ha hela kopierad så kan det nog ta en stund. sitter förnärvarande hemma med ena benet i gipps.. gick inte riktigt som jag tänkt mig i lördags så nu får man hoppa runt med hjälp av ett par pinnar i 6 veckor.. inte så kul.. fick låna till mig en bil med automat… naturligtvis vänsterpåken som skulle gå av. så det blir viloperiod för c202an :(

Du har säker erbjudit, men jag hittade inte tråden. Kontaktar dig någon mörk kväll, så lånar jag den för kopiering. Får väl ta med mig någon garanterad moms- och skattefri pilsner som är väldigt bra mot gipsade ben.
Har instruktionshåndbok c202 om det kan vara till någon hjälp
värkstadshandbok till 903/9033 och L3314
skicka PM i fall.