Tretti spänn? För vad???
stor avatar

Är ja va en Expressen och glass kostar…tycker det är värt det.
Tycker även om det jobb du lägger ner……kan inte räkna ut den kostnaden……skulle bli merr än 30 spänn….
Jobba på, jag gillar sajten!
Har något gått ut, om bidragsönskemål till sajt-driften? jag har då inte sett något om detta. Vem önskar detta osv? Har något meddelande från ansvarig "sajt-maskinist" om detta sänts till våra inkorgar, eller vadå? Vart ska bidraget? Självklart önskar alla sunda valpintresserade människor fullgod funktion på denna suveräna sajt. /jan-e
Vem vill ha 30 kr och varför???
Ok, igen. Titta till vänster. Min "avatar" är stor. Jag pröjsade 30:- för det. Pengarna går till driften av iFokus.
Och varför behöver dom pengar?
Tja, det är inte gratis att köra en server och det kostar inget att använda den så… tretti spänn är inte mycket att gnälla om, men om alla som är med bara här på volvo valp pröjsade 30:- så blir det 19110:- och det är kanske inte så våldsamt mycket i sig, men det räcker ett tag till webhotellet.
Hallå "igen"! TESSiER. Dina filer är toppenbra, & 30 kr klarar nog de flesta att "pytsa in" till sajt-driften, men är det Niklas (=sajt-ordningsmannen, eller är det ny/annan person nu?) bidraget ska till? Adress? Visst bankkontonr? eller ska "sikinerna" stoppas i ett brev & postas till….ja, vem? Jag betalar (m.fl säkert) omedelbums, bara man vet hur & vart någonstans, eftersom det verkar behövas. För övrigt….Vad är en "avatar" ? /jan-e
Hmm, eftersom det inte riktigt framgått vem som skall ha dessa 30 kr kollade jag lite vilka som ligger bakom "iFokus". Vad jag kan se är det ett aktiebolag - "InternetFokus Sverige AB".
Det är klart att man kan/ska stödja en verksamhet man gillar. Men det verkar ju inte direkt vara någon ideell verksamhet som är beroende av bidrag, utan ett företag som drivs i kommersiellt syfte (via reklam intäckter).
Om jag förstod Tessier rätt skulle det bli 19000 kr bara från oss här på valp forumet. ANtar vi att vi är ett medelstort forum så skulle InternetFokus Sverige få över 1 miljon kronor om alla betalade 30 kr. Detta tycker jag verkar väldigt mycket pengar för att ha några servrar snurrandes. (har själv viss erfarenhet av detta)
MVH
Fredrik

Man får ju i så fall grattulera dom för sin affärsidé tycker jag. jag missunnar ingen att tjäna en slant *L*
Du får nog ladda upp bilden igen för att det ska fungera.

Jag har provat att göra det men det funkar inte. jag har provat andra bilder också.. och jo då jag har kollat stavningen och så vidare.. men ikke .. har du något tipps?

Nu ser det ut som 2 småbarn i en lådbil på gångbanan !!!

ha ha.. min varg e stooooorrr. vär varenda krona *LL*
Avatar är nu ett (ev) nytt ord/begrepp jag (m.fl) eventuellt börjar få grepp om. De kan "klickas fram" där till vänster, och inläggsförfattarens "projekt/grejs, eller likn" kan begrundas, om nu det fixats något där, av inläggsförfattaren.
Är det när man prånglat in en sådan där "avatar" som räkningen(!?) på 30 kr kommer, så man blir klok på vart "slanten" ska?????. Det verkar ju nu som om det är lite hemligt vart kosingen ska. Man kan ju inte vika en papperssvala av en "tjuga", & montera en tia som nostyngd, & sola iväg alltihop upp bakom ryggen ut i "terängen"!!!??,"mysko"! /jan-e

japp de var så jag gjorde *L* den flög i väg å så blev bilden stor *L* nä du följer instruktionen under inställningar längst ned.. sen tar det en dag tog det för mig att få min bild stor. så du betalar med mobiltelefonen.