Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikettköp-sälj
Läst 5685 ggr
Svorsken
0

TGB 13 til Salu

En snabb affär och du har en bra tgb 13

http://www.blocket.se/vi/11844914.htm?ca=16_s

Svorsken
0

Nu prissänkt 

En mycket bra bil och observera det följer med bensinvärmare som ofta prissäts till +- 5000 kronor

Beau
0

Dom brukar kosta mellan 14000 och 18000 + moms på auktion. Kanske några som tycker att 39000:- inte är så jätte billigt.

Svorsken
0

Inte någon har framförd argumenten billigt.

Det är ju olika kvaliet på en halvrutten äpple och en "fräsch".

Så är det oxå med TGB'arna . dom varierar otrolig mycket i kvalitet.

Har man "gött" om tid och god tilgång på reservdelar så fixar man själva och köper  en på auction til 14000+m, fast snittpris är nog högre enn detta - 14000 är undantag.

Vill man gå rakt på körning så köper man ju en av något bättre kvalite. Denna är ju mycket välvårdad och lågt miltall

I alla fall så är det inte ofta att  värmaren inngår.

omega24v
0

Är det din bil Svorsken?

Svedis
0

Man vet vad en sak är värd först sedan man sålt den. Och priset styrs av många saker allt från tillgänglighet, skick, vad köparen söker samt personkemin. Det finns alltid ett billigare alternativ, oavsett det är terrängbilar eller tvättmedel. ( Jag sålde min gamla V70 för en vecka sedan. Köparen åkte 20 mil!! varför ? Det finns ju V70 i Linköping som dessutom var billigare. Men min var i förbannat dfint skick, så vem vet??)

Lycka till med försäljningen Svorsken

Skrattande

mcdoc
0

Om du är intresserad av ett byte så har jag en fin C202 (från Räddningstjänsten, 4400 mil, med extra uppsättning hjul + en del reservdelar) + pengar.

/// Olafur