Volvo Valp iFokus

Volvo Valp

Etikett: köp-sälj
Läst 2371 ggr
sos
0

Motorvärmare TGB11

Är det någon som har en original motorvärmare de vill bli av med…dvs varianten som kopplas in i slanguttagen vid ljuddämparen och sedan blåser man på med en blåslampa…såg en sådan en gång…ett rör med två slangar.

Seglarn
0

Maila mig om intresse finns,samt vad den får kosta. Har någon stående komplett med blåslampa

lars335
0

Hej !

Har du en till ?

maila mig på ake_adamsson@hotmail.com

så kan vi säkert komma överens

Lars-Åke

sos
0

Hejsan "seglarn"

Jag använde forumets e-mail den 10/4…svara när du hinner…långt till nästa vinter…nu är det nog vår.

/Stig-Ove

pyyber
0

Är det någon som vet var man får tag på slangkopplingar för yttre motorvärmare som man trycker in på höger sida vid ram balk.Är även intresserad av komplett värmare helst i norrbotten.TGB11/C303.

Seglarn
0

Ska kolla idag om jag har ngn kvar. Sos var först att fråga. jag återkommer.

pyyber
0

Hej Jag har fått tag på en yttre snabbmotorvärmare ej prövat den än.Är intresserad att veta hur ni löst den fasta värmaren block verkar vara trångt till det är kanske lättare med en slangvärmare vid nedre kylarslang eventuellt en kort modell?Det gäller till TGB11.mvh berra.P

Mikael D
0

Skyddsvakt säljer motorvärmare till hyfsade priser: http://www.deala.com/lista_visa_annons.asp?usr=2396

pyyber
0

Har köpt en snabbmotorvärmare från skyddsvakten den kan användas där ej el finns,men det skall gå att montera en fast block tex defas för B30A eller en för slang tex till kylarslang vad har ni monterat (enklast) mvh berra p.

jockum
0

Anfående en sak i likhet me motorvärmare. Jag plockade idag ner en ebensprächer som satt på min c303, har iof plockat ner hela bilen. Men min fråga är hur mycket sopp går det åt för tex en timmes värmning. Ska nog sätta den i nån annan 11-bil så jag undrar bara??

//jocke

pvkanon
0

Hej motorvärmare i vinterkylan, Hubert har sålt sin och saknade anslutningar, jag köpte  en ORGINAL, finns minst 3 olika typer av värmare, en till BV 206 men brännare på 1 lit, en till gamla BV och en till hjulfordon på 1.6 l fotogen.

De är inte gratis men HELT NYA

maila mig så kan jag senare i veckan förmedla adress, har bar aett mobil nr , det är ett företag som handlar med krigsmaterial som har dessa, vattenenheten plus NY brännare.

airgunner25@yahoo.com

militär beteckning 271 (oftast)

De är tillverkade av UWE verken i NORRKÖPING och heter UWE 106 och dylikt.

crc5-56
0

har sånna i nyskick till salu…