cooperfestivalen 2007 10/8
Full fart hela helgen. Med nattkörning på fredag,
nattkörningen kommer som förra året bli någon typ av orintering och körning är tillåten mellan 21.00 och 06.00
Priset ligger som förra året på 300 kr / ekipage.
Lördag kväll kommer bjuda på Prisutdelning, Live musik,
Eldshow och annat smått & gott!
Mer detaljerad information kommer att komma upp allt eftersom vi planerar så håll er uppdaterade!!
Ej ATV vid denna träff

då kontrar jag med Storträff på Botkyrka motorklubb 24-26 AUG. kostar 300kr att vara med å leka ute i skogen. ATV är välkommna om dom har hjälm och allra hällst vimpelmast. vi har en maxgräns för bilar på 3500kg men jag vet inte riktigt i skrivande stund om det kommer att ordnas en bana för er som har tyngre grejer. vi har haft 13 bilar ute tidigare och dom är välkomna så vit jag vet. annars gäller bälte till alla som är i bilen. minst av 2 punkts sort. bur för bilar utan tak och då gäller minst en 2 punkts bur typ hockeymål. bed bilar utan tak menas även suzuki canvas tak räknas inte som tak inte plast heller. så slipper man ta den diskutionen på plats. Men det finns ju alltid ett men med i bilden. bilar i orginal utförande utan tak så som suzuki kapellvalp eller willysjeep och andra kommer att få möjlighet att hålla sig till ett så kallat Knasen spår ett enklare spår med guidning om man vill prova på. mer info finns under www.botkyrkamk.se annars kan man ringa mig på 070-747 16 90 eller janne på 070-326 26 86 välkommna.
Visste inte att det va någon tävling här ang:träffar ????????

näää de e det inte ju.. inte ta det så.. vi har ju nte äns samma datum ju. men jag passade på att andvända din tråd. inga sårade känslor hoppas jag?

Botkyrka ligger som en liten killande godisbit i magtrakten, det vore VANSINNIGT roligt att rulla upp dit och sällskapa med er! Får se om jag får möjlighet till det. Men du preusvarg, infon om er träff syns bättre om den får en egen tråd. Då hamnar ju rubriken i forumets översikt, annars försvinner det under Cooperfestivalens. Hoppas vi ses!
@ omega24v
Klart du ska till Botkyrka och köra om du har möjlighet. Stort och mycket bra körområde. Du blir garanterat inte besviken!